strona www Narodowej Reprezentacji Akademickiej
Kontaktul. Św. Józefa 17, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 49 56
e-mail: ucs-sekretariat@umk.pl
obrazek nr 1

Zajęcia dla dorosłych oraz rodziców i dzieci

W ofercie Programu wellness UMK:

 


 

ZAJĘCIA DLA DOROSŁYCH


AQUA AEROBIK
prowadząca: Hanna Szewczyk

Zajęcia odbywają się  w wodzie, łączą w sobie cechy aerobiku, ćwiczeń siłowych oraz gimnastyki korekcyjnej. Dzięki systematyczności pozwalają na zachowanie dobrej kondycji ciała oraz jej poprawę.

limit: 15 osób na każdych zajęciach; basen UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


BADMINTON

prowadzący: Piotr Dobrolubow

Celem zajęć jest nauka podstawowych elementów techniki gry oraz rozwój cech motorycznych takich jak szybkość, refleks, zwinność. Uprawianie tej formy zajęć pozwala w pełni poprawić koordynację ruchową, kondycję fizyczną oraz poprawić samopoczucie psychiczne.

limit: 16 osób na każdych zajęciach; Hala Sportowa UCS-2, ul. Św. Józefa 19

→ harmonogram


JOGA
prowadząca: Joanna Błajet,

Praktyka Jogi łączy w sobie trening ciała i umysłu, a także jednocześnie pomaga osiągnąć stan uspokojenia i relaksu. Trening składa się z praktykowania różnych pozycji, które wpływają na wzmocnienie mięśni i rozciągnięcie całego ciała.

 

limit: 20 osób na każdych zajęciach; sala fitness – piętro UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


PŁYWANIE
prowadząca: Izabela Pawłowska

Pływanie to nie tylko ważna umiejętność życiowa, ale też efektywny trening całego ciała. Jest to bardzo różnorodny sport, dlatego też jego uprawianie przynosi naszemu zdrowiu wielorakie korzyści: wzmacnia układ krwionośny; wzmacnia mięśnie; poprawia wydolność oraz pojemność płuc; odciąża kręgosłup; redukuje stres. Podczas nauki pływania poprawia się sprawność motoryczna, koordynacja ruchowa, umacnia się poczucie własnej wartości.

  • nauka pływania — Grupa A — środy, godz. 18:00–19:00, pływalnia UCS-1, ul. św. Józefa 17

Zapisy przyjmuje specjalistka Oliwia Matuszewska pod numerem telefonu +48 56 611 45 81 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15–15:15.

limit: 15 osób na zajęciach;



PILATES
prowadząca: Anna Lewandowska-Plińska, Zofia Berlikowska

System Pilates to trening całego ciała, połączenie ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami izometrycznymi (siłowymi). Jego celem jest wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy, uelastycznienie ciała, obniżenie poziomu stresu oraz ogólna poprawa zdrowia.

  • czwartki (Z. Berlikowska), godz. 17:00–18:00, sala fitness parter UCS-1, ul. św. Józefa 17  → ZAPISZ SIĘ
  • piątki (A. Lewandowska – Plińska), godz. 16:00–17:00 sala fitness piętro UCS-1, ul. św. Józefa 17  → ZAPISZ SIĘ

limit: 20 osób na każdych zajęciach;

→ harmonogram


SIATKÓWKA

prowadzący: Jerzy Wawrzyn

Nauka i doskonalenie podstawowych elementów i umiejętności siatkarskich takich jak odbić górnych, dolnych, sposobów zagrywki, taktyka zespołowa.

limit: 16 osób na każdych zajęciach; Hala Sportowa UCS-1, ul. Św. Józefa 17

→ harmonogram



SIŁOWNIA
prowadzący: Wojciech Kalinowski

Trening siłowy to rodzaj ćwiczeń o charakterze beztlenowym, jego celem jest zwiększenie siły, ukształtowanie mięśni, poprawa wytrzymałości oraz wydolności organizmu. Regularny trening siłowy wymodeluje sylwetkę, a także wpłynie korzystnie na zdrowie i samopoczucie.

  • poniedziałek i piątek 15:30–19:00,
  • siłownia dla kobiet, środa 17:00–21:00

limit: 30 osób na każdych zajęciach; siłownia w obiekcie UCS przy ul. Gagarina 35

→ harmonogram



STRETCHING

prowadząca:  Zofia Berlikowska

Stretching świetnie wpływa na ciało, to zestaw ćwiczeń rozciągających i uelastyczniających wszystkie grupy mięśni. Polecany wszystkim niezależnie od wieku.

limit: 20 osób na każdych zajęciach; sala fitness parter UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


TENIS STOŁOWY

prowadzący:  Wojciech Grześkiewicz

Tenis stołowy jest dyscypliną sportową, która umożliwia rozwój siły poprzez złożone ruchy.

limit: 16 osób na każdych zajęciach; sala fitness parter UCS-2, ul. św. Józefa 19

→ harmonogram


ZDROWY KRĘGOSŁUP
prowadząca: Anna Lewandowska-Plińska

To specjalistyczne zajęcia sportowe mające na celu poprawę ruchomości kręgosłupa, jak i zadbanie o jego kondycję. Dzięki proponowanym ćwiczeniom można pozbyć się dolegliwości bólowych kręgosłupa, a także uniknąć poważniejszych schorzeń tego narządu jak zmiany zwyrodnieniowe czy skrzywienie.

limit: 25 osób na każdych zajęciach; sala fitness – piętro UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram



ZDROWY KRĘGOSŁUP (CORE STABILITY)
prowadząca: Zofia Berlikowska

Ćwiczenia wspomagające mięśnie tułowia, odpowiadające za utrzymanie prawidłowej postawy ciała oraz stabilizację kręgosłupa. Regularny trening zapewnia prawidłowe wzorce ruchowe oraz zapobiega wadom postawy.

limit: 20 osób na każdych zajęciach; sala fitness – parter UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


ZAJĘCIA DLA DZIECI


NAUKA I DOSKONALENIE PŁYWANIA

prowadzący:

Do najmłodszej części naszej społeczności Uniwersyteckie Centrum Sportowe UMK kieruje ofertę nauki i doskonalenia pływania. W ramach Uniwersyteckiego Programu wellness UMK nasi instruktorzy poprowadzą doskonalenie pływania dla dzieci i młodzieży, które dalej chcą rozwijać tę sportową pasję oraz naukę pływania dla wszystkich dzieci zainteresowanych rozpoczęciem swojej przygody z pływaniem.

  • GRUPA A — nauka pływania, poniedziałki, godz. 17:00–18:00
  • GRUPA B — doskonalenie pływania, poniedziałki, godz. 18:00–19:00
  • GRUPA C — nauka pływania, środy, godz. 16:00–17:00
  • GRUPA D — doskonalenie pływania, środy, godz. 17:00–18:00
  • GRUPA E — nauka pływania dla dzieci od 5 do 8 lat w basenie rekreacyjnym, piątki, godz. 16:00–17:00

Zapisy do poszczególnych grup przyjmuje specjalistka Oliwia Matuszewska pod numerem telefonu +48 56 611 45 81 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15–15:15.

Centrum zastrzega sobie możliwość weryfikacji umiejętności pływackich kandydatów do poszczególnych grup. Po weryfikacji umiejętności instruktorzy mogą proponować inny poziom nauki w odpowiednich grupach.

limit: 15 osób w grupie; pływalnia UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


AKADEMIA PIŁKARSKA DLA DZIECI

prowadzący: Łukasz Żebrowski

Priorytetem naszej Akademii jest stworzenie przyjaznej atmosfery podczas zajęć, co jest niezwykle istotne zwłaszcza na początku przygody z piłką nożną. Ideą jest budowanie zaufania pomiędzy trenerami Akademii tak, aby młode adeptki i młodzi adepci piłki nożnej wracali z radością na kolejne treningi, gdzie bawić się będą piłką nożną.

  • wtorki, godz. 17:00 – 18:00

Zapisy przyjmuje specjalistka Oliwia Matuszewska pod numerem telefonu +48 56 611 45 81 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15–15:15.

limit: 18 osób, boisko lub hala UCS-2, ul. św. Józefa 19

→ harmonogram


UNIWEREK SZACHOWY DLA DZIECI

prowadzący: Michał Wasielewski

Szachy odgrywają istotną rolę w nabywaniu i kształtowaniu wielu umiejętności wykorzystywanych przez człowieka w ciągu całego życia. Wprowadzenie nauki gry w szachy w młodszym wieku szkolnym wpływa wszechstronnie na rozwój uczniów. Grając w szachy, musimy przestrzegać pewnych określonych zasad i reguł. Każdy szachista musi, więc wykazać się zdyscyplinowaniem, ale i wyobraźnią.

  • piątki, godz. 17:00 – 18:00

Zapisy przyjmuje specjalistka Oliwia Matuszewska pod numerem telefonu +48 56 611 45 81 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:15–15:15.

limit: 16 osób,  sala konferencyjna UCS–2, ul. św. Józefa 19.

→ harmonogram


 

ZAJĘCIA DLA RODZICÓW I DZIECI


SALSATION DLA DZIECI 8+ I DOROSŁYCH
prowadzący: Sławek Figura

Zajęcia taneczno-fitnesowe stanowiące zestawienie energetycznych stylów tańca takich jak salsa, samba czy flamenco. Zajęcia kierowane do dzieci od 8 lat i ich rodziców.

limit: 25 osób na każdych zajęciach; miejsce zbiórki: sala fitness – parter UCS-1, ul. św. Józefa 17

→ harmonogram


 

HARMONOGRAM

ZAJĘCIA DLA DOROSŁYCH
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
Aqua Aerobik
16:00
Pilates
17:00
Pilates
16:00
Zdrowy kręgosłup
16:00
Siatkówka
17:00
Badminton
17:00
Zdrowy kręgosłup (Core Stability)
18:00
Nauka pływania
18:00
Stretching
18:00
Tenis stołowy
18:30
Joga
19:00
SIŁOWNIA DLA DOROSŁYCH
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
Siłownia
15:30–21:00
Siłownia dla kobiet
17:00–21:00
Siłownia
15:30–21:00
ZAJĘCIA DLA DZIECI
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
Nauka pływania GRUPA A
17:00
Nauka pływania GRUPA C
16:00
Akademia piłkarska dla dzieci
17:00
Doskonalenie pływania GRUPA D
17:00
Nauka pływania GRUPA E
16:00
Doskonalenie pływania GRUPA B
18:00
Uniwerek szachowy dla dzieci
17:00

ZAJĘCIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH
Salsation dla dzieci +8 lat i dorosłych
18:00