strona www Narodowej Reprezentacji Akademickiej
Kontaktul. Św. Józefa 17, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 49 56
e-mail: ucs-sekretariat@umk.pl

Sekretariat Uniwersyteckiego Centrum Sportowego

lic. Pavlo Barskiy – referent

godziny urzędowania: 11:00–15:00
ul. św. Józefa 17, pok. G1 12
tel.: +48 56 611 43 78
e-mail: pavlobarskiy@umk.pl

  1. W zakresie sportu studenckiego (AMP) i akademickiego (ligi):

 

mgr Oliwia Matuszewska – specjalista

godziny urzędowania: 7:15–15:15
pokój: G1 09
tel.:  +48 56 611 45 81
e-mail: m_oliwia@umk.pl

  1. W zakresie obsługi kancelarii Centrum:
    1. zgodne zasadami i trybem obowiązującym w Uniwersytecie wykonywanie czynności kancelaryjnych począwszy od wpływu lub powstania dokumentacji wewnątrz Centrum do momentu jej uznania za część dokumentacji w Archiwum UMK,
    2. prowadzenie czynności kancelaryjnych w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt UMK,
    3. gromadzenie aktów normatywnych oraz informacji niezbędnych do bieżącego zarządzania Centrum,
    4. dystrybucję aktów normatywnych oraz informacji do jednostek i pracowników Centrum,
    5. prowadzenie gospodarki drukami niezbędnymi do pracy Centrum, w tym drukami ścisłego zarachowania,
    6. przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych dla zarządzania Centrum,
    7. prowadzenie rejestru urlopów,
    8. prowadzenie spraw związanych z posiedzeniami organizowanymi przez dyrekcję Centrum,
    9. aktualizacja strony internetowej Centrum w zakresie aktów normatywnych oraz informacji związanych z administracją Centrum.
  2. W zakresie prowadzenia spraw osobowych pracowników administracyjnych
    1. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rozpisywaniem konkursów na wszystkie stanowiska administracyjne i obsługi,
    2. prowadzenie pod względem administracyjnym spraw osobowych pracowników administracyjnych Centrum, a w szczególności związanych z:
      • nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
      • wynagradzaniem i innymi świadczeniami związanymi z pracą, w tym nagrodami, premiami, wyróżnieniami i karami,
      • ustalaniem planów i udzielaniem urlopów pracownikom administracyjnym;
      • delegowaniem do odbycia podróży służbowej pracowników administracyjnych,
      • przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników;
      • przyznawaniem odznaczeń resortowych i państwowych;
      • okresowymi badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP.

 

mgr Anna Michalska – referent

godziny urzędowania: 7:15–15:15
ul. św. Józefa 17, pok. G1 12
tel.: +48 56 611 43 78
e-mail: ablaszkowska@umk.pl

  1. W zakresie prowadzenia spraw studentów-sportowców:
    1. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z Programem kariery dwutorowej student-sportowiec,
    2. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z projektem MNiSzW Narodowa Reprezentacja Akademicka,
    3. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z innymi programami dotyczącymi studentów-sportowców,
    4. stały efektywny kontakt z jednostkami Uniwersytetu, na których kształcą się studenci-sportowcy w zakresie efektywnej realizacji założeń w/w programów,
    5. stały efektywny kontakt ze studentami-sportowcami w zakresie efektywnej realizacji założeń w/w programów,
    6. kontakt z macierzystymi klubami studentów-sportowców w zakresie efektywnej realizacji założeń w/w programów,
    7. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, gromadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji rekrutacji i przebiegu w/w programów,
    8. prowadzenie działań informacyjnych oraz pomoc merytoryczna dla kandydatów na studia w Uniwersytecie w zakresie Programu kariery dwutorowej student-sportowiec, sportu studenckiego i akademickiego,
    9. prowadzenie działań związanych z ewaluacją w/w programów,
    10. prowadzenie działań związanych z badaniem satysfakcji studentów-sportowców,
    11. gromadzenie aktów normatywnych oraz informacji dotyczących studentów-sportowców,
    12. dystrybucję aktów normatywnych oraz informacji do jednostek Uniwersytetu i studentów-sportowców,
    13. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, gromadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji związanej z pomocą materialną oraz nagrodami dla studentów-sportowców,
    14. aktualizacja strony internetowej Centrum w zakresie informacji związanych z w/w programami,
    15. prawidłowy obieg dokumentów.

 

mgr Iwona Willma – specjalista

godziny urzędowania: 7:15–15:15
pokój: G1 11
tel.: +48 56 611 43 74
e-mail: willmaiw@umk.pl
e-mail sprawy dydaktyczne: ucs@umk.pl

  1. W zakresie prowadzenia spraw osobowych pracowników dydaktycznych Centrum
    1. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rozpisywaniem konkursów na wszystkie stanowiska nauczycieli akademickich,
    2. Prowadzenie pod względem administracyjnym spraw osobowych pracowników dydaktycznych Centrum, a w szczególności związanych z:
      • nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
      • wynagradzaniem i innymi świadczeniami związanymi z pracą, w tym nagrodami, premiami, wyróżnieniami i karami,
      • obniżaniem pensum dydaktycznego, urlopami, absencją pracowników;
      • ustalaniem planów i udzielaniem urlopów pracownikom dydaktycznym,
      • przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników;
      • przyznawaniem odznaczeń resortowych i państwowych;
      • okresowymi badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP.
  1. W zakresie obsługi procesu dydaktycznego zajęć wychowania fizycznego oraz zajęć na tzw. kierunkach sportowych
    1. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem rejestracji na zajęcia WF,
    2. przygotowywanie i publikowanie harmonogramów zajęć WF;
    3. prowadzenie oferty dydaktycznej WF Centrum w systemie USOS ,
    4. prowadzenie rejestracji na zajęcia WF,
    5. prowadzenie w systemie USOS ewidencji studentów dla zajęć WF,
    6. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, gromadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji zajęć WF,
    7. przygotowanie dokumentacji związanej z powierzaniem i rozliczaniem obowiązków dydaktycznych;
    8. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zlecania i rozliczania godzin dydaktycznych nauczycielom akademickim, doktorantom i osobom spoza UMK;
    9. rezerwacja sal na zajęcia dydaktyczne,
    10. współpraca i prowadzenie spraw związanych z posiedzeniami Zespołu ds. dydaktyki,
    11. aktualizacja strony internetowej Centrum w zakresie dydaktyki,
    12. ścisła współpraca z jednostkami UMK odpowiedzialnymi za kształcenie studentów na tzw. kierunkach sportowych,
    13. prawidłowy obieg dokumentów.